نیاز

درخواست کمک

نیاز

درخواست کمک

منتظر

هنوز به انتظار نشسته ام....

                                       پس کی می ایی؟

 

                                     من از بهترین مراکز خرید دیدن میکنم.

                                     جدیدترین مدل لباسها رو میبینم.

                                     بهترین ماشین زیر پامه

                                    به کیف پولم نگاهی میندازم

                                   ملالی نیست !!!! میشه چیزهایی خرید.

                                  اما هنوز تو هیچ فروشگاهی پیدا نکردم . نه اینجا نه دبی

                                  من خریدار خوشبختی ام.

                                 به یک انسان خوشبخت و خوشحال نیازمندم تا همه انچه را دارم به او دهم و او خوشبختی اش را با من معاوضه کند..

                                      

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://howstuffworks.mihanblog.com

با سلام
اگر دوست داری بدونی که وسایل اطرافت چگونه کار میکنند یه سری به ما بزن.
مطمئنم که ضرر نمی کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد