نیاز

درخواست کمک

نیاز

درخواست کمک

سلام دوباره

من فقط درخواست می کنم دوستانی که می توانند کمکی کنند دریغ نفرمایند.
نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://afsoon52

زندگی زیباست ای زیبا پسند
زیبه اندیشان به زیبایی رسند
آنقدر زیباست این بی باز گشت
کز برایش می توان از جان گذشت
سلام من روزای سختی رو تجربه کردم ولی یک روز یک دوست خوب گفت زندگی توی این دنیا رو دو بار تجربه نمی کنی به حرفش فکر کردم وحالا عاشق دقیقه هاشم چون هر لحظه به مرگ نز دیکتر میشم تو دنیا هیچ کس بالاتر وارزشمندتر از خودمون نیست اگه به ارزش خودمون پی ببریم هیچوقت افسرده نمیشیم
دوست خوبم من نارا حتیام وغصه هام رو با درد دل کردن با یک دوست خوب التیام دادم
خوشحال میشم با هم صحبت کنیم اگه مایل بودی به وبلاگم سر بزن
آسمان آبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد