نیاز

درخواست کمک

نیاز

درخواست کمک

وقت نیست

خیلی اوقات میدونم که وقت نیست و من بایستی مثل احوال یه مسافر در تلاش و تکاپو باشم که بزودی راهی سفرم....

                                خب بجمب! بهره ببر .لذت ببر . کاری بکن.

                                          میدونم !!!!

                                                          ولی کو  گوش شنوا ...

منتظر

هنوز به انتظار نشسته ام....

                                       پس کی می ایی؟

 

                                     من از بهترین مراکز خرید دیدن میکنم.

                                     جدیدترین مدل لباسها رو میبینم.

                                     بهترین ماشین زیر پامه

                                    به کیف پولم نگاهی میندازم

                                   ملالی نیست !!!! میشه چیزهایی خرید.

                                  اما هنوز تو هیچ فروشگاهی پیدا نکردم . نه اینجا نه دبی

                                  من خریدار خوشبختی ام.

                                 به یک انسان خوشبخت و خوشحال نیازمندم تا همه انچه را دارم به او دهم و او خوشبختی اش را با من معاوضه کند..

                                      

یه بار دیگه

مهربونم!

یکسال و اندی گذشت!!!!

ولی بر من قرن ها.

پس  بارالها.... عظیما ......

یا قرن ها را بر من کوتاه کن

یا صبر من افزون کن

یا ازمونت را اسانتر گیر

یا  رحمی به کودک خردسالم نما که هنوز در استانه راه است و مادری می خواهد که ترانه های اسمانی را در گوشش زمزمه کند