نیاز

درخواست کمک

نیاز

درخواست کمک

هراس

وقتی حالم بده با انبساط زمان رو برو میشم

و نمی دونم چه خاکی به سرم بریزم

وقتی حالم خوبه با سرعت بی امان زمان مواجه ام

و نمی دونم چطور فرصت ها رو شکار کنم

ولی در مجموع حال خوب رو به حال بد ترجیح میدم

................

وای

شبهای قدر نزدیکه

و من تا سالهای قبل می رفتم تا یوسف بخرم

و اسمم تو لیست خریداران باشه

اما

امسال

....؟؟؟؟؟؟

درس عبرت

می گم وقتی آدم یه عشق الهی و آسمانی رو با یه عشق مجازی و زمینی معاوضه کنه نتیجه اش میشه همون بلایی که سرم اومد:

بدبختی ...درماندگی ... سرگردانی.... حیرت....

خب برای من با اون همه ادعا....!!!

کاش هیچ وقت به زور چیزی رو طلب نمی کردم

اگه چیزی نداشتم اما خدا رو که داشتم و این یعنی همه چیز

اما حالا مثلا همه چیز دارم ولی خدا رو ......!!!!

اینه که چند وقته روی آرامش نمی بینم  و قرص روی قرص به ظاهر برای تسکین اعصاب و.......

افسوس...

بهترین تنبیه

هر روز این ذهن لوس و ننر  و مسخره من به یک چیز گیر میده

 

هر روز هوسی ... وسوسه ای...خواهشی....

 

هر ثانیه اظطراب و تلاطم

 

به نظر شما بهترین راه برای تنبیه این ذهن مریض و بیمار چیست؟